keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Tarina yhdestä Salasuhteesta

Flunssaterkut viltin alta! Tänään olen saikutellut hyvällä omatunnolla. Kiitos makuuni.fi ja romanttiset komediat - jotka jo vähitellen pursuavat ulos korvista (vaikka Ryan Reynolds ei pursuakaan)...

Onko teillä koskaan ollut salasuhdetta? Minulla on elämässäni ollut pari, mutta toisesta on niin monta vuotta, että ei sellaista nuoruuden hairahdusta kannata enää muistella :) Uudemmasta Salasuhteesta voisin kuitenkin kertoa.

Pari vuotta sitten tapailin kivaa kundia. Hän oli niin kiva, että uskoin suhteemme syventyvän seurusteluksi asti. Toisin kuitenkin kävi ja minulla oli kesän kynnyksellä tapahtuneen välirikkomme vuoksi suru puserossa.

Kuinka ollakaan, eräs rutkasti vanhempi tuttavani sattui juuri noihin aikoihin heittämään minut suruun juodun baari-illan jälkeen kotiin. Olimme aina olleet pelkkiä kavereita, mutta tuon autoajelun jälkeen mies alkoi tekstailla minulle tiheästi. Eikä siinä mitään, mutta kun hän on naimisissa - ja äitini ikäinen!

Kuva Weheartit

Jokin miehessä veti minua puoleensa enemmän kuin kaverina, joten aloimme tapailla salaa. Hän tuli hyväilemään minua lounastauolla ja nautimme helteistä alastonuinneilla syrjäisellä maalaislammella. Salasuhde ei ole komea, mutta karismaa ja luonnetta hänellä on vaikka muille jakaa.

Salasuhde oli minulle keino päästä yli sydänsuruista. Sain huomiota ja ihailua, jota juuri tuolloin kaipasin. Pidimme Salasuhteen kanssa tiiviisti yhteyttä ja tapasimme satunnaisesti, mutta kertaakaan emme menneet täysin loppuun asti. Minusta tuntuu, että kaipasimme molemmat piristystä arkeemme, mutta emme uskaltaneet ylittää sitä tiettyä rajaa.

Uskokaa tai älkää, mutta Salasuhde on minulle omalla tavallaan tosi tärkeä. Pidämme edelleen yhteyttä, vaikkakin harvemmin. Salasuhde on alkanut ehdotella tapaamista, mutta minä vähän arastelen. Ehkä ajattelen, että en voi sinkkuna kieltäytyä esimerkiksi hellyydenosoituksista ilman "pätevää syytä". Mutta Salasuhde on todella ymmärtäväinen ja mukava, ei vaadi mitään. Hän kyselee miesasioistani ja on sanonut, että jos löydän hyvän saaliin, niin sitten ei kyllä sähelletä.

Itse en ole ottanut Salasuhteesta stressiä, sillä tapaillessamme olen ollut vapaa kuin taivaan lintu. En ole tehnyt ketään kohtaan väärin, sillä jokainen päättää ite omasta elämästään. Moni pariskunta esimerkiksi on tehnyt sopimuksen elää ns. vapaassa suhteessa. Ja mikä minä olen muiden suhteita arvioimaan - kaikilla ne ovat omanlaisiaan.

Oletteko muuten katsoneet Iholla-sarjaa? Tosi rohkeaa Venlalta kertoa julkisesti omasta toisen naisen osastaan. En voi kuin nostaa hattua!


1 kommentti:

  1. Itellä ei oo koskaa ollu salasuhdetta, mut on semmosia lyhyitä ollu. Joskus "teininä" kun tuli pitkän seurustelun jälkee ero, ni jotenki niistä "lyhyistä" suhteista sai vaa voimaa ja pääs kaikesta pahimmasta yli. :) tosin jälkikätee oon kauheena tuntenu katumusta vaikken mä ketää satuttanu, olin vapaa. Mut en vaa luonteeltani ole semmoinen ihminen yhtään.

    Ja niiku sanoit et salasuhteessa ollessasi olet ollut vapaa kuin taivaanlintu. Itse en tosin pystyis oleen salasuhtees varatun kanssa.

    VastaaPoista