sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Tilannekatsaus...

Viimeiset pari viikkoa on ollut melkoista haipakkaa, joten en ole ehtinyt kirjoittaa teille operaation edistymisestä. Olen kuitenkin onnistunut edistämään poikaystävän saamista... NOT!

Okei, tehdäänpä tilannekatsaus:

Kokki
Kävimme pari kertaa romanttisilla treffeillä. Kävelimme meren rannalla ja hän syötti minulle jäätelöä yhdessä kotikaupunkimme ihanimmista ravintoloista. Tuntui, että Kokki oli aivan lääpällään minuun, kunnes yhtäkkiä veti liinat kiinni - tietenkin juuri silloin, kun minä aloin lämmetä. Juuri exästään eronnut mies kertoi tarvitsevansa tilaa hengittää, ja harmikseni näytin hänelle harmitukseni. Miksi en osaa olla cool ja esittää, että romanssin loppuminen ei tunnu missään? Silloin olisin ehkä kundien silmissä haluttavampikin...

Herra Kapteeni
Emme ole pitäneet mitään yhteyttä. En ole laittanut viestiä eikä ole hänkään (kts. seuraava kohta).

Herra Kapteeni vol. 2
Yhteisen ystävän suosituksesta kävimme treffeillä, ja ensikohtaaminen oli ihana: lumileikkejä ja kaakaota! Minulla ei ollut perhosia vatsassa, mutta todella mukavaa. Siksi olin tosi iloinen, kun Herra Kapteeni vol. 2 pyysi minua heti uudestaan deiteille, yhteiseen illanviettoon kavereidemme kanssa. Päätin tehdä poikkeuksen ja lähteä keskellä viikkoa ulos, vaikka se ei olekaan tapaistani. Pitkät työpäivät ja kova väsymys kostautuivat, sillä ulkona ollessamme minusta tuli hieman känkkäränkkä. Halusin myös huomiota häneltä ja ehdottelin yhteistä yötä. Minut kuitenkin torjuttiin, sillä Herra Kapteeni vol. 2 kertoi haluavansa tutustua paremmin. Olin varmasti aika rasittava, aamulla oli kyllä morkkis ja työpäivässä oli kestämistä. Soitin Herra Kapteeni vol. 2:lle ja pahoittelin tapahtunutta. Hän vaikutti olevan tosi cool, mutta viestejä ei ole tuon jälkeen enää tullut. Jos olen rehellinen, niin en ole kaipaillut häntä mitenkään erityisen paljon. Tämä taisi olla klassinen keissi: ihastuin ihastumisen tunteeseen. Buhuu.

Kalastaja
Kalastaja on löytänyt naisen. Ja tietenkin juuri nyt, kun olisin ollut valmis käpertymään hänen kainaloonsa ja ottamaan vastaan hieman lohdutusta. No, tuskinpa meitä oli tarkoitettu yhteen.

Sunnuntait ovat sinkuille pahimpia päiviä. Pakko myöntää, että mieli on melko alhaalla. Olen sutinaa kaipaava huomiohuora, joten nyt taitaa olla taas nettideittailun vuoro. Online kun on helppo löytää seuraa nopeasti ja vaivattomasti. Nyt on aloitettava uuden haaremin kerääminen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti