maanantai 18. helmikuuta 2013

Neiti Kehdonryöstäjä ilmoittautuu...

Okei, myönnän: viime kesänä minulla oli kuuma seksisuhde 19-vuotiaan kundin kanssa. Välillämme kyllä kipinöi, mutta lakanoiden välissä kemiamme eivät olleet kummoiset. Lähinnä minua hymähdytti ja hymyilytti, kun toinen oli olevinaan niin kokenut naistenmies.

Totesin lopulta seksisuhteeni olevan pentu, joten homma sai olla. No, kuinka ollakaan eksyin nyt viikonloppuna nettideittisivulla kirjoittelemaan parinkin muutaman vuoden nuoremman kundin kanssa. Pakko myöntää, että he vaikuttavat lupaavilta tapauksilta!

Olen aina jostain syystä ollut varma, että että tuleva aviomieheni (tai edes poikaystäväni :D) on minua vanhempi. Enää en kuitenkaan ole varma. Ei kai muutaman vuoden ikäerolla enää näillä vuosilla ole niin paljoa merkitystä? Ja nuoremmat kundit on ehkä helpompi kietoa pikkurillin ympärille ja saada myös palvomaan itseään, vai kuinka? ;)

Kertokaas onko teillä kokemuksia nuoremmista uroksista? Ja jos on niin millaisia? Tuleekohan minusta vielä puuma?

4 kommenttia:

  1. Löysin blogisi hiljan ja jotenkin upposi heti. Tällaista lukemista kaipasin arkeeni. Siksi blogistani löytyy sinulle pieni tunnustus.

    VastaaPoista
  2. Olin aikanani hyvin neuroottinen miehen iän suhteen. Vannoin joskus, että en koskaan seurustele itseäni nuoremman miehen kanssa. Enkä yleensä seurustellutkaan. Miehet olivat minua vanhempia, 4-15 vuotta. Kerran ihastuin itsenäni vuotta nuorempaan mieheen ja se oli kriisi! No, nykyään olen naimisissa itseäni reilusti nuoremman miehen kanssa. En voi valittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fru L, olen alkanut itsekin miettiä onko nuoressa vara parempi... Pysyy itsekin vetreänä kun ikää tulee mittariin ;)

      Poista