perjantai 22. maaliskuuta 2013

Apua, olen puutteessa!

Sinkkuudessa on yksi miinus ylitse muiden; säännöllisen seksin puute. Joku viisasteleva voisi tähän sanoa, että sinkkunahan saa enemmän kuin monessa vakiintuneessa suhteessa. Heko heko. Minun kohdallani tuo ei pidä paikkaansa.

Nuorempana harrastin irtosuhteita enemmänkin ja antauduin miehille helpommin. Minulla on ollut huono itsetunto ja olen hakenut hyväksyntää kaksilahkeisilta jopa väärillä tavoilla. Olen harrastanut seksiä vaikka missä ja millaisissa asennoissa! Ah, villi nuoruus. En kuitenkaan kadu mitään.

Vanhemmiten tilanne onkin kääntynyt päälaelleen, sillä nykyisin saattaa kulua pahimmassa tapauksessa jopa puolisen vuotta ilman seksiä. Olenkin vitsaillut, että miehen kannattaa hankkia viidakkoveitsi, jos haluaa päästä "perille". Se on kuitenkin vitsi, sillä trimmaan kyllä itseäni ihan myös ilokseni ;)

Näin kevään tullen hormonit alkavat aina hyrrätä sekä halut ja himot kasvaa. Olen viime viikkoina huomannut, että lisääntyvä valoisuus on tehnyt myös minusta aktiivisemman. Tuntuu, että mielessä pyörii vain s-e-k-s-i. Harmikseni panosuhteet eivät kuitenkaan ole minua varten, vaan tykkään seksistä jossa ovat tunteet mukana.

Vähitellen voisi tulla joku ihana mies, joka korkkaisi minut pitkästä aikaa! Onneksi Unelma viestittää sen verran tiuhaan ja mukavalla sävyllä minulle, että samaan sänkyyn päätyminen saattaa olla hyvinkin pian ajankohtaista.

Kuinka usein te parisuhteessa olevat harrastatte seksiä? Entä sinkut, kaipaatteko sutinaa vai vaivaako seksin puute? 

5 kommenttia:

  1. Olen 34-vuotias ja aviossa. Munaa nautiskelen keskimäärin 5krt viikossa. Noista 2-3 on aviomieheni kanssa.

    http://valkoinensilkki.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mitä sulle tapahtui?

    VastaaPoista
  3. olen samassa tilanteessa kun kirjoittaja,sinkkuna elelen ja puutteessa.Olen kyllä tapaillut monia kauniimman sukupuolen edustajia muttei ole onnistanut vielä.

    VastaaPoista