torstai 31. tammikuuta 2013

Herra Kapteeni vol. 2


Minulla on maailman parhaita ystäviä, mutta nuo ihanuudet eivät ole vuosien varrella kovinkaan hanakasti parittaneet minua kenellekään. Siksi leukani loksahti, kun ystäväni ehdotti minulle hiljattain sokkotreffejä toisen ystävänsä kanssa.

Omaksi yllätyksekseni en edes harkinnut kieltäytyväni. Joskus olisin sen kyllä tehnyt (ettei mua vain olisi sattunut), mutta näillä ikävuosilla on jo käynyt enemmän kuin selväksi että ei kukaan kotoakaan tule hakemaan.

No, ystäväni oli antanut tälle ystävälleen numeroni, ja tänään tuo mies soitti! Ettekä ikinä usko. Hän. On. Herra. Kapteenin. Kollega. Kääk!

Sekunnin murto-osan mietin, pitäisikö minun kysyä tuntevatko he ja miten selitän sen, että tunnen Herra Kapteenin. Sanotaan että rehellisyys maan perii, joten päätin olla rehellinen. Kun hän kysyi mistä tunnemme niin kerroin, että olen  käynyt muutamilla treffeillä Herra Kapteenin kanssa. Eikä hän tuntunut olevan moksiskaan :)

Voitte vain kuvitella, että hänen reaktionsa pudotti painavan kiven sydämeltäni. Jokunen vuosi sitten kävi kerran niin, että eräs lupaava poikaystäväkandidaatti dumppasi minut, koska olin jo paljon aiemmin käynyt yksillä treffeillä hänen ystävänsä kanssa. URPO. Tuo tapaus on jättänyt jonkinmoiset traumat.


Kuva: Weheartit

No mutta, tämä Herra Kapteeni vol. 2 vaikuttaa oikein lupaavalta. Meillä synkkasi todella hyvin ja ei olisi tehnyt mieli lopettaa puhelua lainkaan! Kaiken lisäksi hän on tosi puhelias, kohtelias, kivannäköinen... Ja laittoi jo viestiä, että tykkäsi jutella ja että olen tosi kaunis. Treffit ensi viikolla, kuulemma!

Onko siellä langoilla ketään, joka olisi deittaillut kaveruksia? Tai alkanut seurustella esimerkiksi exänsä kaverin kanssa?  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti